tisdag 1 februari 2011

Ey yo vad händer mannen? Saker och ting börjar röra sig

Då var det dags för lite uppdatering.
Den senaste tiden har varit turbulent, två av mina närmsta vänner dog i en skidolycka i österrike, varpå jag sörjde en period.
Nu känner jag att jag är på väg tillbaka och det känns härligt såklart. Jag och Prinzen är en bit in på nya Dubbel Trubbel-plattan, de låtar som är klara är helt underbara.

När det gäller mina soloprojekt så är det på gång. Armann som producerade min förra platta har flyttat och rest en del, men verkar nu ha tagit en paus från allt flängande och festande, så inom kort börjar inspelningen av uppföljaren till mästerverket Rap Hop(saker som barnbarnen inte borde veta).

Jag får också många frågor kring O-Zone battles och huruvida jag ska vara med igen. Det är inte omöjligt, jag återkommer inom kort gällande detta.

 Mvh/Mr Cool

6 kommentarer:

  1. Ser fram emot plattan, så ligg i mannen! ;D

    SvaraRadera
  2. Beklagar sorgen, kul att du är tillbaks!

    SvaraRadera
  3. Ser fram i mot en ny Raphop eftersom den fortfarande håller i sig. Fruktansvärt bra !

    SvaraRadera
  4. Asså mannen, om du ska vara med i ozone igen, se till att där finns nåt slags beat! Låter som en riktigt B rimstuga, utan dig hade det inte ens varit värt att uppmärksamma..

    SvaraRadera
  5. Victor-jonsson@live.se6 februari 2011 kl. 09:36

    Tråkigt att höra om dina vänner, fyfan alltså.

    SvaraRadera