torsdag 3 februari 2011

På visit i Stockholm

För två veckor sedan åkte jag upp till Stockholm för att få lite miljöombyte. Det har varit ett par sköna veckor här. Ätit gott, druckit en del old fashions, och bara njutit.
Hotellets friskvårdsanläggning har varit till belåtenhet, med härlig pool, skön bastu och en fantastisk bubbelpool.

Idag var jag på hockey och såg Djurgården mot Färjestad på Hovet. Matchen slutade 5-1 till Djurgården, jag hejade inte på något av lagen.
Tidigare under dagen sprang jag på Fredrik Lindström i en skobutik på NK, jag hälsade på honom och förklarade att jag också är känd.

Mötet med Fredrik fick mig att tänka på språket och varför folk säger "en liten stund" och sällan "en kort stund". Man säger ju inte "en stor stund", man säger "en lång stund".

Jag uppmanar alla mina, mer eller mindre könsmogna fans att misshandla folk som säger fel.

Avslutningsvis ska jag berätta det också, att jag för någon dag sedan fick reda på att jag och Hyper ska battla blodhund och third eye, en liten länkad video rör detta mer ingående.


Mr Cool uttalar sig om ny battle

Mvh/Mr Cool

2 kommentarer:

  1. "Mr Cool är en av världens bästa rappare. Förutom sin framgångsrika solokarriär rappar han också i Hetrogruppen Dubbel Trubbel tillsammans med Färska Prinzen."

    heterogruppen.

    Next time I see yo ass in the streets, I'ma beat yo punk ass up, fool. Aight, peace.

    SvaraRadera
  2. Du är bäst. Jag gillar din livsstil. Den är skön på många sätt. Ser fram emot battlen. Ta hand om dig mannen!

    SvaraRadera