måndag 28 februari 2011

Battle Royale!

Hej alla hängivna horor till fans!

I lördags battlade jag och Hyper mot O-hund och Third Eye. Det blev en riktigt fet battle, från båda sidor sett, utan tvekan den fetaste battle jag deltagit i och antagligen en av de fetaste svenska battles någonsin.

Inte ens Dizaster och Okwerdz kunde dra lika mycket folk nu senaste i sthlm som vi drog i Lund i lördags, hoppas sthlm-scenen växer så att dom också får samma battlekultur och även så att dom kan köra mer svensk och inte förlita sig på gäster, dom är på god väg iallafall, både Tay Tay och Acke presterade högt över förväntan, och Zamora var sjuk, riktigt fett.

Armanns battle uppe på eventet i sthlm var riktigt jävla bra, ni kommer få se sen.

Huvudakten var över förväntan. Dizaster och Okwerdz är alltid tunga och dom vann så klart, men inte lika klart som de flesta trodde innan. Dom mötte O-Zone represent Shazaam(BT som battlar tillsammans med Tay Tay i Armann och Hypers tag team battle) och en ny kille från mitt hemland Norge som kallar sig Nils som nyligen flyttat till Sverige.

Jag trodde det skulle bli väldigt pinsamt för svensk battle när jag hörde att dessa två killar skulle gå upp mot Dizaster och Okwerdz, speciellt eftersom BT inte ens tillhör eliten av svenska battlare, och har både Smo Jo och Tay Tay i sin egen grupp som är bättre än honom,  BT har förlorat merparten av sina battles, mot bla Third Eye, Henry Bowers och Trendpickz. Men det gick bra och han och Nils presterade över min förväntan, även om det kom en del "I got my christmas gift one day before you" och "served like stake-rader" så var dom ändå bra för att vara svenska.

Vi hade jävligt roligt iallafall, Bästa battles i Stockholm var tag teamen med Acke,  Tay Tays body bag av någon sjungande rappare, Zamoras battle mot en ful kines och Armanns mord på sin motståndare. Sen var det fett att se Dizaster och Okwerdz live.

På O-Zone var Grizzly och JimmyPistol riktigt fet, Armann mot Sabotage var bra som fan också, synd att dom bara haft tre dagar på sig att förbereda, sen missade jag en resten för jag satt och pullade Tom Samuelsson på toaletten.

Murat och Hyper ska ha tack för att dom startade upp hela battlescenen igen och för att dom gör det större och större för varje gång.

Nu ska jag stryprunka och försöka dricka sprit för jag ska flyga till England imorgon och jag är flygrädd.

Mvh/Mr Cool

8 kommentarer:

  1. Du är sjuk i hela huvudet! Hoppas ditt plan kraschar och att du har en trevlig resa.

    SvaraRadera
  2. halloj mr. cool. kolla min musik om du vill.
    http://www.youtube.com/watch?v=6bsRXZmY_5w

    Tackar på förhand.

    SvaraRadera
  3. haha åh vad pinsam du är. lilleputt.

    SvaraRadera
  4. Uppdatera nån gång då för fan.

    SvaraRadera
  5. När kommer er bögiga battle upp på tuben egentligen?

    SvaraRadera
  6. din jävla tönt, uppdatera

    SvaraRadera
  7. Du är den bästa rapparen i sverige! Alla som inte fattar det är helt hjärndöda. men skit i dom och kör hårt! wÅÅÅÅÅ

    SvaraRadera