söndag 6 februari 2011

Äntligen Hemma!

Äntligen hemma från Stockholmsvistelsen!

Igår satt jag hemma, tog en söndagsöl och latjade lite Internet. Jag lade upp en liten video på min facebook. Videon utspelar sig i nutid och handlar om att jag tittar på en av Third Eyes battles.
Idag såg jag att någon slängt upp den på youtube, så jag länkar till den härifrån, så att ni fans som inte är vän med mig på facebook också kan se.


Det geniala med Third Eye är hur han lägger upp sina rader, ta exemplet i videon. Där bygger han skickligt upp en historia om hur det brinner hemma hos hans motståndare, till saken hör att hans motståndare är kraftigt överviktig.
Third Eye inleder med att måla upp bilden av en lägenhetsbrand, fortsätter berättelsen med att hans motståndare springer in i den brinnande lägenheten. Här förutsätter man som lyssnare att personen i berättelsen ska rädda någon i lägenheten, men då vänder Third Eye uppochned på dina förväntningar och det visar sig att personen bara hämtar gårdagens kebab ur kylen.

Man märker tydligt att Third Eye är ett komiskt geni.

Mvh/Mr Cool

4 kommentarer:

  1. wooh, jag är omnämnd på cools blogg som någon! JAG ÄR NÅGON! äntligen fått bekräftelse , tack för mig

    SvaraRadera
  2. Om Gay-Gay nu får förskriva sina freestyles utan klagomål så borde du få det med. Krossa dom femstavigt!

    SvaraRadera
  3. *Tay-Tay, jävla rättstavningsprogram.

    SvaraRadera
  4. hahah, att den lilla mäskaren är ett genialiskt geni. /groupie

    SvaraRadera