måndag 31 januari 2011

Inget gott som inte för något ont med sig!

Nu har rappareisamverkan.se lagt ned, så vad passar då bättre än att er egen Mr Cool börjar blogga?

Jag kommer använda denna blogg som en öppen plats där alla vänner och ovänner kan gå in och läsa om sveriges kanske bästa rappare någonsin, dvs mig.
Här kommer det att tillgås länkar till min fantastiska musik och annat spännande. Jag kommer också dela med mig av tankar och funderingar om livet, döden och kärleken, så att ni alla där ute kan lära känna er idol lite närmre.

Som en liten omvänd inflyttningspresent till alla galna fans kommer här en session vid namn Knulla din röv med kuken, som vanligt producerad av R-man.

http://www.megaupload.com/?d=SQAVGU17

Nu vänder vi blad och börjar på nytt kapitel, välkomna in ska ni alla vara!

Mvh/Mr Cool

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar